Шановні відвідувачі! Вітаю Вас на моєму блозі! Бажаю приємного перегляду!

Про мене

 Вас вітає соціальний педагог КЗ НВО №32 спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ПЦ "Школа мистецтв"

м.Кропивницького

 Таран Альона Олегівна

На час карантину працюю в дистанційному режимі.

 

 ЗВЕРТАЙТЕСЬ на email:taranaliona7@gmail.com або безпосередньо на мій блог https://taranaliona7.blogspot.com/




МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Не обіцяй добро чинити

 людям, а просто, якщо можеш, то зроби…»


ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: «Формування духовної, творчої, соціально-активної, всебічно розвиненої особистості з комплексом життєвих позицій і цінностей».


Завдання:


-  забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного і соціального, морального здоров’я особистості;

-формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;

-створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;

-надання комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги і підтримки.


Що робить соціальний педагог:


Основним змістом діяльності соціального педагога закладу освіти є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально-виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров'я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень у соціальному розвитку особистості.

 Відповідно до  наказу Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009р. №616 «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України»  соціальний педагог навчального закладу:

Ø вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів мікроколективу (класу чи групи), шкільного колективу в цілому; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу соціального середовища та джерела негативного впливу на учнів;

Ø прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

Ø дає рекомендації учням, батькам або особам, які їх замінюють, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу учням, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;

Ø сприяє захисту прав учнів, представляє їхні інтереси у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;

Ø бере участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ серед учнів;

Ø надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб, учнів; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій учнів; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.


Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та поза навчальній діяльності;
— організація та координація різних видів поза навчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Немає коментарів:

Дописати коментар